lørdag 5. mai 2012

Varmt!


Balkongen i skyggen i dag. Det er varmt det, og vi er heldige som bor rett ut mot havet med en viss bris hvor det ikke er såååå varmt som resten av landet. Jeg hørte rykter om 48 grader lenger inne i landet i går, puh!

Trond har reist på havet for en uke eller to, forhåpentligvis siste tur på lenge, for snart bærer det hjem til vakre Norge en måned. Jeg kan ikke klage som nettopp var hjemme, men må si jeg gleder meg allikevel! Frisk luft, fjell og natur ska bli deilig!

Onsdag hadde jeg eksamen i bedriftsøkonomi, forhåpentligvis sto jeg og slipper å åpne den boken noen sinne igjen!!! Ikke min type fag i det hele tatt!!! Dermed har jeg siste fag, som er organisasjon og ledelse igjen, mye bede og uten en eneste graf! Det blir ellers mye inneaktiviteter når varmen er så intens. Strikkepinner og symaksin får kjørt seg. Bøker blir lest og nå SKAL Mad Men ses, en gang for alle!

Ha en god helg til alle der hjemme. Jeg leser om både snø og glatte veier i avisene, håper på en liiiten bedring til vi ankommer landet!     

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar