tirsdag 15. mai 2012

Mat!

Aspargessuppe!
Verdens beste italienske!
Hjemmelaga
Carpaggio
Laks
Verdens BESTE sjokoladefondant, dessert til 3!



Calamari


Selv om noen av bildene her er litt mørke (mobilkamera) fant jeg ut at det var på tide å gi dere en liten smakebit av noe av maten vi har fått servert her nede. Det er ikke mangel på gode restauranter, og de tre siste bildene er fra dagens lunsj hvor jeg og Sara testet den nye Armani cafeen her på Pearl, veldig god mat!

Som nevnt i forrige innlegg er jeg offshoreenke for tiden, men jeg har alle fingre i kryss for at jeg skal få min kjære hjem til 17.mai feiringen. Norskene skal ha en samling på kvelden med god mat og norske flagg, det gleder vi oss til!

Ellers nærmer det seg besøk fra Danmark. Rasmus og Heidi kommer ned 1. juni og blir litt over en uke, med et Dubaibesøk i mellom. De skal nok få svette godt som kommer fra kjølige nord, men kanskje trenger de å tine opp litt. Like etter de, setter vi snuten norover til Bergen og blir i vakre Norge til midten av juli, det gleder vi oss veldig til! Håper på en litt mer avslappa ferie i år!

Håper dere har det bra der hjemme i høstværet jeg leser om, fysjda, det bør hoppe opp noen grader til vi kommer hjem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar