tirsdag 5. mars 2013

Den siste tiden....

Helt supert å kjøre motorsykkel på David...
...helt til søvnen tok overhånd....





Første appelsin


Trond kite
Trivdes godt hos "onkel" Sigurd


Dette har vi bedrevet de siste par ukene med. Stranddagen vår på sportsday (som nevnt i forrige innlegg) var veldig fin med piknik og bading for de tøffe til tross for sterk vind. Trond har tatt kurs i kiting og vi har hatt besøk av Sigurd som dro hjem i går. Herlig med et par ekstra hender og Emelien finnes ennå ikke skeptisk til nye folk, håper det fortsetter til vi kommer hjem. Trond har hatt fri så vi har kost oss ved bassengkanten, spist godt (som vanlig) guttene har hatt noen utflukter, jeg har hatt tid til massasje og litt shopping og ellers har vi nytt finværet. 

3 uker til vi setter snuten hjemover og nå begynner vi å avslutte. I går og i dag har vi hatt flyttefirma her på befaring for å se hva som skal pakkes og sendes hjem. Det deilige er at her trenger vi ikke å pakke noen ting selv, vi peker og forteller og vips så er alt pakket og sendt avgårde bare et par dager før vi setter oss på flyet hjemover, UTROLIG greit! 

Gullet til Trond er solgt, så om bare noen dager må den tunge avskjeden taes. En dag som jeg heller ikke ser spesielt frem til. Ikke med tanke på at savnet for bilen blir så stort, men mer på oppmuntringsjobben som ligger foran meg...

Temperaturene har de siste dagene gått litt over komfort for min del og jeg kjenner jeg blir mer og mer klar for å komme hjem til kulden! Trond er ikke fullt så klar som meg hva været angår....

De siste ukene nå kommer nok ikke akkurat til å gå sakte...vi har venner å si hade til, noe som kommer til å bli tungt....sortering og rydding, kasting og organisering....ja....helt jobbfritt blir det jo ikke selv om man får pakkehjelp! 

Det blir nok et blogginnlegg til, men ikke så veldig mye mer enn det tror jeg, vi får se hva de siste ukene bringer....nå er det ned på renseriet med en haug av skittentøy....akk hvor det kommer til å bli savnet!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar