mandag 7. november 2011

Så kom regnet!


Gråere har eg aldri sett Pearl!
Attendanten (vakt) som går rundt her og gjør ikkeno, gjorde
heller ikkeno i dag = våte puter!

Det var et ganske grått syn som møtte meg på balkongen i morges! Vanligvis kan vi se skylinene fra balkongen, men ikke i dag! I dag var det så overskyet som det aldri har vært før, kaldere enn på lenge og våtere enn vi har opplevd Doha....nå skal det sies at det bare varte et par timer, likevel, det var en ny opplevelse....men helt ok med litt høststemning! I morgen er det meldt sol igjen, og det er helt ok det også!

2 kommentarer:

  1. Og nå har jeg funnet ut at det er en innstilling for å legge igjen kommentarer uten å ha en konto her eller der.....så, om du har noe på hjertet, velg anonym ved "kommenter som" så er det så enkelt så....det tok jo bare 8 måneder å finne det ut.....:-) Tone Linda

    SvarSlett
  2. Ja då vart det andre boller. Med google, så måtte eg jo logga inn ca. 4 gongar før eg fekk lov å skriva noko.

    Her er det sol HEILE tida! Har ikkje regnar her sidan i januar, og då kom regnet som snø.

    SvarSlett