mandag 14. mars 2011

The Villagio






Fra souq til Villagio...en liten overgang! Villagio er Dohas største shoppingsenter, og her klarte jeg å dra med meg Trond og Jan på lørdag. Jeg tror ikke vi fikk sett halvparten av alt som fantes der, men det vi fikk sett var helt utrolig. Skøytebane, gokart og tivoli var bare noen av fasilitetene! Etter berg og dalbane turen vår syns selv Trond at dette var et ganske ok senter. Jeg fant både Sarah, Mango og den største HM butikken jeg noen gang har sett...lykke!!!!

Som dere ser er taket gjort om til en himmel med skyer, sol og del hele, d var akkurat som å gå ute i en gate, bare med en litt mer behagelig temperatur. Minner litt om Venezia med gondolen som tar deg med på en tur om du ønsker. Helt, helt utrolig!!!

2 kommentarer:

  1. Hei, hei, vi følger med deg, fortsett med dine flotte reisebrev. Hilsen Eli

    SvarSlett
  2. Så utrolig stilig med taket!! Var hakket bedre enn Kleppestø-senter det der ja ;-) hehe.. Tenker det er mange wow-opplevelser der nede!!

    SvarSlett